vrijdag 5 december 2008

NAAR DE NOORDZEE

Gisteren besliste Petra om naar de noordzee te vertrekken. Had er ook zin in. Het sneeuwde in Gent toen we vertrokken, het was grijs toen we aankwamen en ginder wist het niet goed wat het wou zijn grijs, blauw of geel...

Landschappen en veel plaats fotograferen is veel moeilijker dan ik dacht. Ook heb ik mijn kleurenpot veel te ver opengetrokken, maar ik laat ze nu zo en zie later wel waar ik te ver ben gegaan.

_MG_0012_1

_MG_0027_1

_MG_0137_1

_MG_0146_1

_MG_0168_1

_MG_0246_1

Petra en haar nieuwe Hasselblad, en ik die geen rechte foto kan maken.

_MG_0216_1

6 opmerkingen:

  1. Vooral de tweede, de vierde en de vijfde! Zou ze graag eens in het groot zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De 3de laatste is mijn favoriet! dat kleine mannetje maakt het af

    BeantwoordenVerwijderen
  3. uhu :) en daar zijn de kleuren nog net niet zo erg van ai ai :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb er een paar vernieuwd omdat ze toch echt te erg waren...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij die eerste was het licht zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo zalig he!
    Daardoor weet een mens weer wat de zee so speciaal maakt :)

    *nu staat ie just :)*

    BeantwoordenVerwijderen