woensdag 24 december 2008

MUZIEK

Er is muziek!

In de rechterkolom heb ik een beetje muziek geschoven.

Hier kun je een paar nummers vinden die ik platspeel op dit moment. Je kunt ze niet downloaden omdat de nummers ook niet van mij zijn. Luisteren dat kan :)

Ik ben geen superkrak in flash enzo maar ik heb dat ding toch zo gebruiksvriendelijk mogelijk gemaakt (ben al blij dat ik het werkend heb gekregen).

Miserie? je internet ontploft toen je hierheen surfte? Echt geen fan van muziek? Een veel beter idee...
Reageer hier onder ik kijk wel wat ik er kan aan doen.
Het is een experiment.

EDIT°

Ik heb een beetje schaafwerk verricht aan dat muziek ding.

Hij begint niet meer zomaar te spelen wanneer je de pagina laadt. Je kunt kiezen als je muziek wil door op de playtoets of woord te drukken.

Wanneer je surft met Internet Explorer kan het zijn dat de muziek 2 maal te snel afspeelt (alles klinkt dan veel leuker). Ik heb een idee vanwaar dit kan komen maar tot nu toe is dat maar op 1 pc zo gebleken (go microsoft go!!). Als de muziek bij jou ook 2 keer te snel klinkt laat dan iets weten in de comments.

Flash vergeeft mijn gefoefel niet echt...

1 opmerking:

  1. Ieps...heb net es beetje geluisterd naar de muziek zo en ik eb een piepklein probleempje :p
    De eerste 4-5 seconden van ieder lied speelt af in snakjes precies...daarna speelt het vlot verder...
    Ge weet waarschijnlijk wel waarmee ik surf maar kzal et er toch nog es bijzetten :p--> Firefox
    grts meloen

    BeantwoordenVerwijderen