maandag 8 december 2008

LUIZIGE LAPTOPS

Wat een weekend...

Ik had een opdracht om foto's te maken van de stadsbibliotheek (deze verhuist en ze haden nog geen foto's voor het nageslacht). Braafjes schiet ik daar alles, terug thuis maak ik me klaar om al het materiaal terug door mijn ogen te halen.

S'avonds - een goed eind opgeschoten - houdt mijn laptop er mee op.

Herstart en alleen een wit scherm, na wat zoeken en uitsluiten ontdek ik dat mijn beeldkaart gestorven is.
Onherstelbaar.

Geen laptop meer, geen foto's, nada. Fuck.
Zonder laptop moet ik dus niets gaan doen in Gent en nog minder op school.

Halsoverkop op zoek gegaan en een nieuwe gesponserd gekregen van mijn ouders. Dankjewel! (Fnac was gadorie open op een zondag!)

Het is een goed toestel ik ben er erg blij mee, het draait wel Vista (ongeloofelijk lange opstarttijd) maar draait verbazend soepel eenmaal hij is opgestart. Soepeler dan XP!

Alles terug inorde krijgen softwaregewijs (alle data uit gebroken pc halen en mijn photoshop en bridge settings terugtoveren enz...) was een hels karwei en goed voor een schuimende hoofdpijn.

Nu kruip ik in mijn bed en smijt een punt achter mijn computer crisis. Hopelijk komen er goeie fotos uit dit ding zodat ik hemvooit miss kan betalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten