zaterdag 6 juni 2009

NEN ECLIPS VAN DE ZUNNE? NEJE DE MOANE!

Gisteren kreeg ik reclamaties van mijn moeder: “Jan je blog wordt saai, doe nog eens iets”. Ik ga een vlaag krijgen van dat hier te zeggen maar ik heb niet echt de intentie om hier altijd heel straffe dingen te zetten.

Ik vind bloggen leuk omdat ik zo mijn beelden in iets kan zetten, niet gewoon losse foto’s maar eerder beelden met iets eromheen. Ik smijt er dan eens een dodgy titel tegen en een paar dwaze foto’s nou ja dit ding volgt nogal goed hoe het passeert in mijn hoofd. Niets komt vanzelf en als het saaier wordt mijn excuses, ‘t moet zijn dat ik ook saaier ben. Ik ga wel voor een bepaald niveau van kwaliteit en ik weet dat sommige recentere posts tegen het randje waren. Dingen veranderen snel, meestal te snel en andere soms niet snel genoeg. Het hoeft eigenlijk ook niet echt een uitleg.

Iets totaal anders: op de foto waar ik ‘s avonds op de balustrade sta (paar posts hieronder) kun je de maan zien. De maan zag er op dat moment zo uit en ik heb er niet mee gestunteld. De dag erna was ik in Gent en kon ik
‘s avond terug de maan zien maar die was – niet overdreven – 10 keer groter. Ik heb er natuurlijk geen foto van (stom van me). Dat kan toch niet dat er op een dag tijd en tussen Ieper en Gent zo’n verschil is?? Door de titel van deze post moest ik daar plots aan denken. Iemand een idee of was ik gewoon aan het hallucineren?

2 opmerkingen:

  1. Misschien moet je 't volgende zeggen aan je mama....(sorry,M....:)):
    1. Wie hard moet studeren (;))heeft natuurlijk geen tijd om boeiende post te sturen....
    2. Waren alle mensen maar op jouw manier 'saai'...Van die saaiheid lust ik wel pap...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Saaie zonen? Die heb ik niet, dat weet ik zeker!
    Dat bewijst dit blogje alvast;) - goed verwoord Jan.
    En je hebt (weeral) gelijk, neem jij maar je eigen tijd om je blog aan te vullen.

    BeantwoordenVerwijderen