maandag 8 juni 2009

MINNIE WAS A MINER AND SHE WAS ALWAYS DOWN

_MG_6373

_MG_6374

_MG_6379_1

_MG_6397

Ik heb er terug een paar beelden uit gesleept.

°EDIT:

uitleg bij de beelden:

1. Eerst en vooral wou ik deze maken om kindjes met een hoofd en de paspopkindjes zonder hoofd in hetzelfde beeld te hebben, eenmaal genomen zag ik dat Mattias (wist toen niet eens dat het hem was) stilstond en zijn hoofd kwijt was en dat de kindjes goed vooruit gingen en de paspopkindjes stonden stil. Linkjes overal en het beeld is leuk in 2 gedeeld.

2. De familie rechts in het donker en de pratende vrouw in de funky jurk, die wou ik samen. Ik hou van een dynamische straatfoto dus nam ik hem hoog en dicht, zo krijgen hun hoofden elk een plaats.

3. Beeldvullende vrouw beeldvullend gefotografeerd.

4. Ik kijk vaak naar de eigenaardige voorkant van dat gebouw, ik heb er nog nooit een deftige foto van kunnen maken, nu deze auto in dezelfde tint ginder passeerde kon ik het niet echt laten liggen.

1 opmerking:

  1. Gisteren vond ik al foto's mooi en intrigerend.

    Je uitleg waarom je ze nam maakt het alleen maar boeiender.

    In je laatste foto: nep-Grieks, de verwijzing naar 'Karel' en de blitse auto (geen idee welk model), mooi tijdsbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen