donderdag 25 juni 2009

KROMME KOP -> HOUTEN HOOFD

Gisterenavond werd ik opgebeld of ik aanwezig was op de eindeschooljaarsfuif “1001 Salamanders” in Ieper. Ik begreep het niet echt en ik antwoordde dat die fuif toch pas de 29 juni was…

Nogal logisch dat ik diegene was die deftig mis zat. De fuif was al 3 uur bezig. Ik had toegezegd om fotograaf te zijn en het komt nogal onprofessioneel over als je dan gewoon niet afkomt. Ik rabbelde dus snel mijn materiaal samen (niets was opgeladen…) en fietste richting partyplace.

Er werd van mij verwacht dat ik vooral het aanwezig publiek zou fotograferen. Al snel leerde ik dat je dit moeilijk anders kon doen dan op een routineuze manier. Ik werd een soort machine en het publiek werd naarmate de avond vorderde en de drank vloeide, agressiever… Terwijl ik het ene groepje fotografeerde sleurden er al 3 andere aan mijn schouders en werden er eigenaardige dingen geschreeuwd. Het was de eerste keer dat ik een fuif/feest zo fotografeerde. Je kunt de foto’s bekijken op volgende link:

http://www.1001salamanders.be/pictures.php

(Alleen de foto’s van de opbouw zijn niet van mij.)

Het is nagenoeg onmogelijk om in zo'n situaties leuke dingen te doen (fotografisch dan) dus is het vooral zorgen dat iedereen er goed zichtbaar opstaat en dat de foto technisch op wat trekt.Ik fotografeerde ook de aanwezig muzikale acts maar wanneer ik dit schrijf staan deze foto’s nog niet op hun site, dit komt wel nog.

Hieronder een paar leuke:

_MG_7282

_MG_7517_1

_MG_7852

_MG_8057

1 opmerking:

  1. Jij die je van dag vergist en wat vergeetachtig bent?....Kom nou, dat mèèn je niet, dat joù dat nu overkomt, wie had dat kunnen denken?....;)

    BeantwoordenVerwijderen