maandag 19 januari 2009

PLAATS VOOR MEER PLAATS

Plaats is in de mode :) Heleboel fotoblogs zwieren hun foto’s in het groot erop. Ik had in het begin gekozen om ze niet al te groot (eerder postzegel formaat) te showen.

Maar als ik zie hoe het gezellig het is om je scherm een beetje meer te gebruiken besliste ik dat mijn blog op verdikkingskamp moest.

Een beetje gegoochel met cijfertjes in html en mijn foto’s leren hoe ze lekker breed moeten zijn was niet zo moeilijk. Eigenlijk stom dat ik het nooit van het begin gezien heb.

Normaal zouden de aanpassingen geen problemen mogen geven en zou mijn blog nog steeds leesbaar moeten zijn op kleinere resoluties zoals: 1024x768. Geen idee als er nog veel mensen surfen met zo’n resoluties maar kan maar beter op safe spelen.

Veel kijk genot int groot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten