zaterdag 29 november 2008

BATTERIJBRIJ

Mijn laptop is bijna 3 jaar oud en hij ziet het niet meer zo zitten. Sinds vanochtend blinkt mijn batterijlampje onafgebroken: oranje oranje oranje groen ... oranje oranje oranje groen ...

Een snelle blik op de site van Dell toont me dat er een "temporary battery failure" aan de gang is. Temporary, dat zag ik nog zitten.

2 alinea's verder op de site: "Check your status lights on the batterypack" die 5 lampjes vertellen mij "Battery is in failure or is damaged". Damaged, ja zeg.

Smos!

Ding is gestorven. Ik zou er niet zo'n zwaar gedoe van maken moest dat rotlampje niet constant in mijn ogen pinken. Er is natuurlijk geen enkele manier om dat mini-schijnwerpertje uit te zetten. Dankje Dell!

Een nieuwe batterij kost een gezellige 172,26 euro, en dat is natuurlijk veel te veel!

Om lastig van te worden.

Misschien moet ik meedoen met alle wedstrijden waarmee je laptops kan winnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten