maandag 10 augustus 2009

STRUT YOUR STUFF

Dranouter 2009 Travis(Travis – Dranouter 2009)

7 opmerkingen:

  1. Spijtig van die camera met witte handen daar linksbeneden...anders een toffe foto van tof moment...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonder die andere camera was het inderdaad misschien nét iets beter geweest, maar op zo'n momenten kan je niet altijd alles kiezen. Meer inzoomen had volgens mij dan ook minder geweest... :)
    Good job!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inzoomen was onmogelijk, heel het festival rondgelopen met 2 lenzen. 24mm en 50mm. That's it. Andere fotografen stonden maar raar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar, je was er dan wss ook niet echt voor concertfoto's hé? Dan is dat goed genoeg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bwa eigenlijk wel, ik wou wel een paar goeie...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schaf u dan eens een tele aan! Zonder tele denk ik dat ge weinig concertfoto's gaat kunnen maken. Concertfoto's met (groothoek&bijnagroothoek)prime-lenzen lijkt me trouwens echt wel de hel op aarde ;-) (goede kwaliteit dan wel natuurlijk, maarja..) Of als 't teveel centjes is, leen er is eentje van iemand om ermee te experimenteren? (de mijne had ge zeker mogen lenen)

    Dit is een goede foto, vind ik persoonlijk, maar hij heeft zo niet die concert-foto-sfeer, 't is eerder documentaire-achtig. (allé, da's een gevoel da'k erbij heb hé, 'k weet niet goed hoe ik het anders zou moeten uitleggen) Flits speelt daar misschien ook wel wat in mee..

    Die van Bart Peeters is dan wel echt een concertfoto, maar die vind ik gewoon niet zo goed (allé, dat ligt misschien eerder aan mij dan aan de foto, maar toch...)

    -en dit bericht is veel te lang voor wat ik wou zeggen: schaf u een tele aan! of leen er eens eentje! ;-)-

    BeantwoordenVerwijderen