maandag 13 juli 2009

VINGERHAPJES

Even tussendoor! Mijn MP3 machien gaf onlangs de geest en aangezien ik er griezelig verslaafd aan was kreeg ik al snel afkick verschijnselen. Ik had hem (Sony HD-NW5 20gig) al verschillende malen gereanimeerd maar deze keer was het the real deal. De behuizing was zodanig geplooid dat de binnenkant begon mee te plooien, geen mooi gezicht.

Ik gebruikte de IPod Nano van mijn moeder om de pijn wat te verzachten maar van 20 gigabyte muziek naar 2 gigabyte is nogal een shock. Ik was verslaafd aan de luxe om al mijn muziek in mijn broekzak te hebben, aan het feit dat ik bij elk moment een leuk muziekje kon vinden en ook tijdens het fotograferen heb ik vaak een oortelefoontje in mijn linkeroor.

Ik was dus op zoek naar een nieuw toestel, en uiteindelijk heb ik een IPod Touch 16gig gekozen. Ik was onder de indruk van de IPod Nano en het feit dat dit Touchding kan e-mailen, skypen, internetten, Msn en facebook kan draaien, video’s, mijn podcasts en ook muziek kan afspelen (en nog veel meer) kon ik de prijs wel rechtvaardigen.

Voor alle duidelijkheid ik kocht geen IPhone, ik vind dat die dingen veel te duur (eerder schandalig duur) verkocht worden. en Ik heb al een GSM en een kodak.

Sindsdien is hij mee geweest naar Werchter en ginder heb ik er mijn blog mee wakker kunnen houden, mijn freelance job bij het Nieuwsblad ermee geregeld en ermee in slaap gevallen. Er is wel een deuk in mijn Canon 5D spaarpot maar van de eerste dag was ik al overtuigd dat dit ding bijzonder goed doet waarvoor het gemaakt is. Ik was een ben nog steeds geen Apple fanboy maar als de wind goed zit wel een technologieliefhebber. Ik kan dit toestel aanraden, met de laatste 3.0 software is dit ding heel deftig en bijna zonder leercurve. Gelukkig hangt er ook een goeie aan en uit knop aan zodat ik zelf niet verander in een IPersoon Touch voor ik reageer.

Touch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten